Veelgestelde vragen

1. Hoe lang duurt de levering?

Bestellingen die op werkdagen voor 12:00 worden geplaatst, worden dezelfde dag verzonden. In de meeste gevallen heb je je thee binnen 1-2 werkdagen in huis (NL/BE).

2. Wat zijn de verzendkosten?

Voor bestellingen binnen Nederland rekenen wij €4,95 verzendkosten. Bestellingen vanaf €20 worden gratis verzonden.

3. Kan ik mijn bestelling retourneren?

Ja, je hebt het recht om je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren, mits de producten ongeopend en onbeschadigd zijn. Neem hiervoor contact op via onze klantenservice.

4. Welke betaalmethoden accepteren jullie?

Je kunt veilig en gemakkelijk betalen via iDEAL, VISA, Mastercard, American Express, PayPal, Klarna en Bancontact.

5. Zijn jullie theesoorten biologisch?

Veel van onze theesoorten zijn biologisch of afkomstig van duurzame teelt. 

6. Ik heb een allergie, waar kan ik informatie vinden?

Allergenen worden vermeld in de productomschrijving. Heb je specifieke vragen? Mail ons gerust via info@salondethe.nl.

7. Kan ik ook cadeaus laten versturen?

Zeker! Kies “Handgeschreven wenskaart en cadeauverpakking” bij het afrekenen en vul het afleveradres van de ontvanger in. Je kunt ook een persoonlijk bericht toevoegen.

8. Hoe neem ik contact op met jullie?

Stuur ons een e-mail via info@salondethe.nl of gebruik het contactformulier op onze website. We reageren meestal binnen 1 werkdag.

Neem contact met ons op

Heeft u vragen of wilt u meer informatie? Neem gerust contact met ons op via telefoon, e-mail of het contactformulier.

Salon de Thé

Dordrecht, Netherlands

Tel: +31 (0)6 28 59 42 84

E-mail: info@salondethe.nl 


Kvk nummer: 97219126
BTW-nummer: NL005257367B79